Vedr. fejludbetaling af tillæg i maj og juni 2017

Vi informerer hermed om at der er konstateret en fejl i udbetalingen af tillæg på vagter i maj og juni måneden.

For maj måned er der bl.a. tale om en fejl den 1. maj. Hvor weekendtillægget ikke er blevet udbetalt i de korrekte tidsrum.

For juni måned er der fejl i udbetalingen af forskudt tidstillægget i tidsrummet 17-00, tirsdag den 6. juni.

Korrektioner af manglende tillæg udbetales kun ved henvendelse pr. mail til 1918@kmd.dk. Ved henvendelse skal der oplyses handicaphjælperens cpr-nummer og medarbejdernummer, samt måneden hvor der er sket fejludbetaling og hvor mange tillæg som der menes at mangle.
Herefter vil KMD BPO undersøge evt. fejl og foretage udbetaling af manglende tillæg.

Obs. arbejdsrapporterne bedes gennemgået for fejl inden de sendes til BPO.

Med venlig hilsen

Martina Mikkelsen
KMD BPO
– Som varetager lønadministration på vegne af Aarhus Kommunes institutioner og til-knyttede selvejende institutioner

About Jesper Mathiesen

Webmaster, fhv. medlem af bestyrelsen.